Reklama poprzez plakaty i ulotki

Różnorodne formy reklamy sprawiają, że przedsiębiorcy mają ogromne możliwości w wyborze środka promocji. Od bardzo długiego czasu najpopularniejsze są plakaty oraz ulotki. Obecnie ich jakość jest dużo lepsza niż jeszcze kilkadziesiąt lat temu, jednak nadal ulegają one szybkiej degradacji. W związku z tym producenci sięgają po środki zabezpieczające papierową formę reklamy.

Wolnostojące gabloty i stojaki na plakaty

ekspozycyjne stojaki na plakatyWykorzystanie plakatów, jako środka promocji lub informacji jest bardzo popularne. Jednak afisze umieszczane na słupach reklamowych lub bezpośrednio na elewacjach budynków bardzo szybko są niszczone przez ludzi, ptaki, a także zmienne warunki pogodowe – deszcz, śnieg, wiatr lub słońce. Przedsiębiorcy, którzy pragną wykorzystywać plakaty przez dłuższy okres czasu, czy też zmieniać ich umiejscowienie bez ryzyka uszkodzenia reklamy, bardzo chętnie korzystają z takich produktów, jak ekspozycyjne stojaki na plakaty. Są to stabilne artykuły, umożliwiające prezentację plakatów, ogłoszeń lub informacji, które jednocześnie chronią afisze przed blaknięciem i wilgocią. Na rynku dostępne są stojaki ekspozycyjne, dostosowane do plakatów różnej wielkości (np. A0, A1, A2, B1) , z narożnikami zaokrąglonymi oraz kwadratowymi, w różnym kolorze ram (czerń, biel, srebro itp.). Dodatkowo można zainstalować półki lub kosze na ulotki i foldery, a same stojaki mogą być jedno- lub dwustronne.

W zależności od potrzeb można zaopatrzyć się w stojaki ekspozycyjne o regulowanej wysokości z nóżką teleskopową, wyposażoną w zewnętrzny hamulec, ze stopkami lub możliwością zainstalowania kółek, ułatwiających przemieszczanie plakatów. Ponadto nie ma przeszkód, aby ze stojaków utworzyć dowolnej wielkości ściankę ekspozycyjną. Ekspozycyjne stojaki na plakaty są wykorzystywane m.in. w sklepach, na stacjach benzynowych itp..