Unowocześnianie programu hotelowego

Modernizacje i ulepszenia to niekończąca się gonitwa za oczekiwaniami klientów. Wie to każdy, kto zajmuje się tworzeniem programów hotelowych praktycznie w każdym miejscu na świecie. Prawdziwym wyzwaniem jest jednak zebrać informacje odnośnie tego co jest złe, oraz spróbować to wszystko wprowadzić.

Nowy kierownik pomagający przy programie hotelowym

programy dla hoteliW tym roku mamy nowego kierownika, którego głównym zadaniem jest sprawne przeprowadzenie modernizacji. Ponoć wcześniej pracował już on przy tego typu zadaniach, dlatego też zna się an tym jak mało kto. Przede wszystkim przejrzał on wszystkie dostępne na rynku programy dla hoteli i pospisywał wszystko, co mu się w danym programie podoba, a co nie. Wiedział on jednak, że nie jest hotelarzem, dlatego jego odczucia mogą być mylne. Porozsyłał więc ankiety do naszych stałych klientów z prośbą o wypełnienie i pomoc w ustaleniu, jak powinna wyglądać kolejna wersja naszego programu hotelowego. Odzew był naprawdę ogromny – ilość wypełnionych ankiet przekroczyła nasze najśmielsze oczekiwania. Wiedzieliśmy, że wszystkiego nie zdołamy wprowadzić, ale na pewno przejrzymy każdą ankietę i postaramy się wyłapać każdy jeden dobry pomysł. Po dwóch dniach czytania i wypisywania każdego detalu, udało nam się stworzyć listę zmian, które koniecznie muszą zostać wprowadzone. Odtąd pozostało nam już tylko programowanie w taki sposób, by jak najwięcej innowacji upchnąć w jednej aktualizacji naszego programu. Nie było to proste zadanie, ale nie siedzieliśmy w tej branży od wczoraj – wiedzieliśmy, że prędzej czy później na pewno nam się uda.

Szef od razu zapowiedział nam, że każdy kto weźmie w tym miesiącu nadgodziny może liczyć na naprawdę wysoką premię. Zmobilizowało to skutecznie praktycznie cały nasz zespół. Siedzieliśmy i programowaliśmy tak długo, aż stworzyliśmy program spełniający wszystkie oczekiwania.