Urlop w Krakowie a wynajem apartamentów

Podczas tegorocznego urlopu postanowiliśmy ze znajomymi zwiedzić województwo małopolskie. Interesował nas Kraków i okolice. Postawiliśmy na komfort i wynajęliśmy apartament w Krakowie.

Wynajem apartamentów w Krakowie to dobry wybór

wynajem apartamentówHotel w centrum, pokoje niezwykle wygodne, pełen profesjonalizm. Wynajem apartamentów kraków jest bardzo korzystny wtedy. Tak nam się spodobał, że w przyszłości planujemy tu zrobić firmowe eventy. Ponieważ większość z nas była po raz pierwszy w tych okolicach trudno było wybrać to co chcemy zwiedzić. Postanowiliśmy zacząć od Starego Miasta, które urzekło nas piękną zabudową, masa turystów różnej narodowości przelewała się pomiędzy nami. Oczywiście trzeba było zajrzeć do Sukiennic gdzie kupiliśmy pamiątki. O godzinie dwunastej udało nam się wysłuchać hejnału z wieży mariackiej, niesamowity efekt na żywo słuchać tych dźwięków znanych z radia. Obiad zjedliśmy w eleganckiej restauracji położonej niedaleko Sukiennic. Potem,aby spalić kalorie pomaszerowaliśmy na Kopiec Kościuszki, który jak się okazało jest głównym celem wycieczek szkolnych. Po południu poszliśmy do Starego Teatru im. Heleny Modrzejewskiej. Po męczącym dniu wróciliśmy do hotelu. Dziewczyny oczywiście musiały zliczyć saunę i basen, oraz salon odnowy biologicznej. A my zajęliśmy się planowaniem atrakcji na następny dzień. Najpierw zwiedzimy Katedrę Wawelską, ale tutaj niezbędny będzie przewodnik, bo to ogromny teren do zwiedzania. Po południu zajrzymy w okolice Uniwersytetu Jagiellońskiego ,w końcu to renomowana i najstarsza uczelnia w Polsce. Mamy szczęście, że jesteśmy tutaj latem. Zimą w okresie grzewczym nad Krakowem unosi się smog. Jest to wówczas ogromny problem zwłaszcza dla stałych mieszkańców miasta. Na szczęście nasze społeczeństwo jest coraz bardziej świadome i rzadziej palimy w piecach byle czym, zwłaszcza plastik powoduje ogromne zagrożenie dla środowiska. Chociaż mieszkańcy Krakowa i okolic cieszą się złą sławą sknerusów , któży oszczędzają na wszystkim.Nie bez powodu istnieje powiedzenie krakowskim targiem. Na szczęście dzięki mądrym przepisom ludzie zanieczyszczający tak piękny krajobraz i zabytki mogą być karani za swoją bezmyślność. Poza Krakowem pojedziemy również do Wieliczki zobaczyć kopalnię soli. Chcemy zobaczyć Niepołomice, które leżą w pobliżu i może Balice, gdzie były spotkania z papieżem. W Krakowie było kręconych mnóstwo filmów, chcemy zobaczyć chociaż kilka miejsc z tych akcji.

Na pewno nie zabraknie nam atrakcji byle dopisała pogoda, a na to się zanosi. W samym pobycie pomogły nam apartamenty na wynajem w Krakowie. Do tego doszły liczne eventy, na których się świetnie bawiliśmy.