Wypożyczyliśmy bus na wyjazd za granicę

W tym roku nie miałam żadnych pomysłów na spędzenie urlopu i byłam pewna, że będę siedziała w domu, albo w ogóle nie wezmę wolnego. Na szczęście moi znajomi o wszystko zadbali i zorganizowali wyjazd do Chorwacji. Zadzwonili do mnie z zaproszeniem.

W wypożyczalni busów w Warszawie był duży wybór

wypożyczalnia busów znajdująca się w WarszawieWyjazd ma być w przyszły piątek i jedziemy samochodami. Jest nas dziewięć osób i uznałam, że to będzie kosztowna wyprawa. Od razu zaproponowałam lepsze rozwiązanie. Jest u nas wypożyczalnia busów znajdująca się w Warszawie, w której można wynająć pojazd a koszty rozłożyć na wszystkich. Zdecydowanie będzie to tańsze rozwiązanie niż wyprawa własnymi samochodami. Wszystkim mój pomysł się spodobał i od razu postanowiliśmy pojechać do tej wypożyczalni, ażeby zarezerwować busa na wyjazd. Maciek go poprowadzi, bo jako jedyny posiada uprawnienia i dojedziemy wszyscy na miejsce jednym pojazdem. Nie dość, że będzie taniej to na pewno o wiele weselej. Kiedy dojechaliśmy na miejsce to wypożyczalnia busów znajdująca się w Warszawie była jeszcze czynna co nas ucieszyło, ponieważ była już dość późna pora. Wynajęliśmy bus na dziewięć osób i zapłaciliśmy zaliczkę. W piątek rano Maciej pojedzie go odebrać i po drodze zgarnie każdego z nas. Będzie sporo bagażu, ale bez problemu ze wszystkim się pomieścimy. Wypożyczenie busu było genialnym pomysłem i cieszę się, że to właśnie ja wpadłam na taki pomysł. W dniu wyjazdu czekałam spakowana zgodnie z ustaleniami i czekałam za Maćkiem, który przybył o czasie.

Podróż była w komfortowych warunkach. Maciej świetnie sobie poradził w czasie jazdy. Robiliśmy przerwy, żeby coś zjeść i żeby nasz kierowca mógł odpocząć. Na miejsce jak dojechaliśmy to najpierw poszliśmy się rozpakować a później ruszyliśmy na plażę.